Followers

Tuesday, October 26, 2010

Semoga Muji tenang di sana....

Salam reader, i nak cerita kat uols ni yang muji dah mati....isk3...sambil nangis i taip entri ni tau...oke i tipu..x nangis dah...hahaha...apepun sehari sebelum kematian muji pada 22 haribulan sepuluh kan dia sangat sarat,muji kan mengandung, tapi hari tu dia sangat tak larat nak jalan..i pikir mungkin pembawakan anak kot kan...haha...tapi esoknya hari sabtu tu dia dari siang menyorok kat bawah pangkin...sampai i balik umah pun still macam tu...i cek2 dia punya belakang tu...ade satu benda, entah ape tah, i rasa macam uri kot...gitewh kan...apepun i cuba urut2 perut dia sikit tapi benda tu still x nak keluar..i pun bagi dia minum, tapi dia tak nak jugak...so dia menggigil jek..i tak tahu nak buat ape...tetiba je kan ari ahad pagi i tengok2 muji dah tak de...huhu...i pon nangis2 sambil berlari2 anak menuju ke belakang rumah untuk kebumikan beliau....muji!!!!!!!!!

malam tu keluar macam tu...

kesian muji....

dengan rasa sedih i pun menggali lubang 

lalu i semadikan muji dengan rasa hiba...

 semoga kau tenang di sana muji!!



4 comments:

NOOR FATIN said...

sedihnya :(

LaZYRDe said...

tu la...sedih jugak...

N@di@ said...

ehhh nape xbawk g klink cian nya dia :(

LaZYRDe said...

masa ni malam awak....saya pun dah bagi ubat..tp still x boleh jugak....erm....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...