Followers

Friday, October 1, 2010

Sudah2 lah...

Penat dah bila orang yang kita tolong selama ni cakap macam-macam kat kita...i ne bukannye baik sangat pon kan..tapi i pon tak la sejahat mana pun...tak la busuk hati sangat..kalau i ne busuk hati sangat dah lama i buat macam-macam...sudahlah i cuma nak cakap ko lah yang paling baik di DUNIA ini...sekian!!puas hati...i dah penat sangat asyik nak jaga hati dan perasaan orang...perasaan i langsung tak jaga...kekdahnya ko memang cantek dan paling baik...hati i memang sangat terluka....tersentap..i tak paham duit i dalam ASB bukan nye 10 juta pon i nak belagak....perlu ke i nak belagak...kalau i nak belagak dah lama i beli merc oke kekdahnya...x kuasa la nak layan benda2 remeh macam ni...ingatlah kalau sekali kita sakitkan ati orang 10 kali ko pulak kene kekdahnya....i tolong selama ni ikhlas...bukan nak mengungkit....x pe la.semoga ko berbahagia kekdahnya....x pe kalau ko nak cakap aku ne busuk ati ke.kejam ke..cakap la ape saja....aku dah malas nak jaga hati ko...suka ati ko la..ko pon dah tua kan....oke....daa....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...