Followers

Tuesday, November 23, 2010

Mari kita ke Ladang....

Salam readers, nak tau tak kenapa tajuk entri i hari ne mcm pelik je kan...hehe...apepun jap lagi i cerita oke...minggu lepas kan i cuti selama 5 hari...haha...ape lagi sibuk dengan persiapan perkahwinan kakak i la...so kitaorang pergi melaka, sebelum tu hantar adik ke terminal 1 seremban pastu tershopping pulak kat parkson..haha...i nak beli beg tu tapi mendapat tentangan hebat..so terus sentap x nak beli ape2...hehik...pastu terus g melaka...dah tu esoknye pergi ke johor, untuk menjemput sedara mara...pastu singgah kat rumah pak uda,(tapi adam cakap Pak Muda)...hahaha....dah tu sempat pulak kitaorang belaja buat bakul kertas kan...haha...seronok sangat buat dia...walaupun buruk kan..ade orang tu kan dia dah buat, tapi x la secantik mane, pastu bila dah siap dengan bangganya dia menyanyikan lagu mari kita ke ladang....hahaha...lawak oke...balik tu kami singgah di tangkak dan terus balik ke melaka semula..sebelum tu makan mee bandung dulu kat muar..hehe....


 ne la bakul yang diorang buat....

 ne pulak cikgu yang ajar kami....

ne adam yang suke sangat makan...

 
abis adam makan kek tu...hahaha

 sebelum kami balik singgah dulu kat muar...

ne adalah bakul ciptaan i sendiri...cantik kan...hahaha

6 comments:

Siti said...

wahh comel ah bakul tu.. leh isi duit syiling.. hehe, nak jugak satu =)

MOH KEMBARA said...

Salam, tak tengok bakul, tengok Mee rebus tu. Tp nampak cam Mee Bandung jer. Sikit jer atau dah masuk dlm perut setengah? Sedap tak. Sori Akak suka makan-makan Dik.

ierahaziera said...

teringin nak belaja buat bakul tu...
boleh ajarkan tak?? hehee

LaZYRDe said...

MOH KEMBARA:hehe..tu memang mee bandung pun...sedap oke...hehe

LaZYRDe said...

to siti:hehe...boleh jugak nak letak duit syiling kan...hehe...nanti dah siap boleh bagi kat awak...

LaZYRDe said...

ierahaziera :hehe...boleh je..senang je sebenarnya....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...