Followers

Monday, January 10, 2011

Orang nak yang baru, dia pun nak jugak!!

Salam Readers, dah lama i nak, tapi tak sempat nak beli..i rasa benda tu penting sangat untuk i, tapi hari sabtu lepas i nekad untuk beli yang baru!!apekah??hahaha..sebanarnye kan benda ni ha....

.
.
.
.
.
.
.
.

ok..nak bagitau tu je sebenarnya..sebab laptop lama i tu bukan ape huruf M dengan L susah sangat  nak tekan..huhu..lagipun laptop tu pun dah 5 tahun dah..tapi still ok lagi..ape lagi i akan wakafkan pada adik i je la kot..hehe...habis laptop  madu sepah dibuang..eh tidak la..hehe...i tunjukkan sekali specs dia....tu je yang mampu uols...hehe

Operating system installed
Genuine Windows® 7 Home Basic 64
Processor

Intel® Core™ i3-390M Processor
• 2.66 GHz
Chipset
Intel® HM55 chipset


Standard memory
2 GB 1066 MHz DDR3 (1 x 2 GB)
Maximum memory
Supports up to 8 GB DDR3 memory
Memory slots
2 user accessible memory slots


Internal drives
500 GB SATA (5400 rpm)
Optical drives
SATA optical drive: LightScribe SuperMulti DVD±R/RW with Double Layer Support


Display size (diagonal)
35.6 cm (14.0”) Diagonal High-Definition LED HP Brightview Display
Display resolution
1366 x 768

ok..untuk rujukan uols boleh pergi kat SINI ok...

1 comment:

whitecappuccino said...

bestnyer dpt lappy baru..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...