Followers

Tuesday, February 1, 2011

Terima Kasih...

Salam readers, semalam masa sibuk-sibuk kat HQ, buat teks untuk Program Rabu ni, tetiba je sedar-sedar dah tengahari..rosak diet i, mula-mula nak makan kat McD, tapi ramai sangat, terus tak jad..pastu pegi pulak kat Secret Recipe..dah tu ambek ko, makan kek dgn makan Laksa Singapore oke...dah tu kenyang sangat..macam mana nak diet ni..hahaha...btw nak ucap tengs kat member yang sudi belanja semalam k..



best giler oke...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...