Followers

Tuesday, February 1, 2011

Yang patah tumbuh, yang hilang berganti....

Salam readers, lama tak hapdet, bz sikit dengan kerja yang semakin banyak..hehe..apepun i nak cerita yang external hard disk i rosak...sedih sangat..dah la macam-macam benda penting dalam tu..gambar masa kecik-kecik, masa belajar,masa konvo segala ade dalam tu, belum lagi video-video terlampau i tu...tu la yang pergi gatal mulut tu kenapa cakap nak beli hard disk baru, pastu siap bagitau kat FB lagi nak beli hard disk baru..kan dia dah merajuk lalu merosakkan diri dia..apepun i sangat sentap dan terus ke Plaza Low Yat untuk membeliu hard disk baru iaiatu External hard disk HP 1 Tera oke..hambek dah susah sangat kan..pas ni i nak masuk segala benda dalam ni..tak perlu risau lagi dengan ruang yang sempit...selamat tinggal hard disk lama yang sengal itu...apepun i harap-harap hard disk ni tak buat perangai...

kau ada??hehe...apepun menatang ni kene guna elektrik kalau nak pakai..susah sikit kot..jawabnya kene letak kat rumah je la...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...