Followers

Thursday, March 17, 2011

Celaka kau Busuk!!

Salam readers, senang je Si busuk memang busuk hati..tu je pun yang i nak cakap..mana tak nya..sejak i pindah kat jelebu ni dia memang tak puas hati dengan i..setiap kali meeting dia nak hentam i..hello tau la pon ko tu berpangkat..tapi tak perlu oke ko nak buat aku mcm tu..sakit ati..tadi dia buat lagi..pagi2 lagi dah dapat surat yang merepek-repek..kami dah ikut prosedur kerja kami..kalau x puas hati itu ko punya pasal la...tapi jangan nak libatkan hal lain pulak..hish..memang sakit ati..buat akal je ko ni ...................kalau x dah lama aku hanjengkan ko..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...