Followers

Tuesday, March 15, 2011

Salam Terakhir...

Salam readers, baru-baru ni kan uols ade dengar tak pasal accident yang berlaku kat KM13 jalan simpang pertang-Kuala Pilah?? ada kan??masa tu i ada di tempat kejadian..sangat sedih melihat perempuan yang tersepit tu..esoknya baru i taw yang kereta dia terbabas...dah tu..esok pulak masa i nak pergi Seremban ada pulak Lori panjang terbalik kat simpang LEKAS tu...dah tu kelmarin pulak Sedara i meninggal sebab usus dia pecah...hari yang sama jugak kawan i meninggal sebab accident kat Mahsan..walaupun i tak rapat dengan dia, tapi i sedih juga lah sebab dalam usia muda macam tu dia dah meninggal...erm..apa yang buat i macam takut je sebab...sebelum dia pergi dia ada tulis dalam FB dia macam ni...

klik untuk tumbesaran yang besar..

i macam terkejut sebab arwah seolah-olah tahu yang dia akan pergi..erm..sedihnya...apa yang i boleh buat, hanya mendoakan arwah semoga arwah ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman..amin..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...