Followers

Sunday, March 6, 2011

XXL...

Salam readers...

"kau gemuk!!, tu la x de awek nak kat ko"!....
"ala, ko kan besar, nanti ko pengsan sape yang nak angkat??
dan macam2 lagi...



kadang-kadang i pun tak tahu apa salah i..bukan i mintak pun nak jadi gemuk..kadang2 i tengok ada sorang pakwe dia kurus, hensem..pastu awek dia gemuk je..ok je..siap ada kawan2 i dah kawin lagi..benda2 macam tu buat i rasa rendah diri..padahal i tak de la gemuk sangat pun...dulu 85KG je...x berat mana pun..pastu BMI i pulak overweight je pulak...x de la obes pun kan...tapi i cuba untuk lakukan perubahan.
dan sekarang berat i hanya 70KG je taw..ok x??hahaha..hepi tu jangan cakap la...tanpa kuasa bulan i terus membeli baju idaman i dengan senangnya..x perlu risau untuk tidak ada saiz...hehe...apepun bukan mudah sebenarnya untuk i sampai ke tahap ni...yang penting i x pakai produk Dr. Rambut Cendawan itu ok...x kuasa nak pakai segala produk yang i tak tahu berkesan atau tidak..apa yang i buat hanyalah exercise dan kawal pemakanan.itu je..dulu i ingat i akan terus membesar dan membesar, tapi alahamdulillah berkat usaha i boleh je sebenarnya kalau kita kuat dan rajin!!moral of the story, usaha dan terus usaha...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...