Followers

Wednesday, June 15, 2011

Ada Bran??

Salam readers, semalam bertempat di Wisma Belia Kg Jambu lapan, Bahau telah diadakan satu seminar pengurusan haiwan ternakan dan juga penyakit zoonotik...gitu kan..ala2 berita terkini kan..haha

apa yang bestnye i adalah salah seorang penceramah jemputan gitu..sejak bekerjaya ni kali pertama i bagi talk..haha..walaupun tak la sehebat mana, alhamdulillah berjalan dengan lancar..thanks kat Puan Syahirah kerana bagi peluang untuk menyampaikan ceramah tersebut...nasib baik soalan dapat dijawab..haha...

apepun tak sempat nak ambik gambar daripada mereka..tapi yang ni je ada..

ni pepagi sebelum gerak..sempat kan..haha

ko ade?hehe

ok la tu kan...haha..lepas ni semakin berani untuk berhujah di hadapan orang ramai..bukan ape la kan masa sekolah dulu sangat suka je untuk berbahas, bercerita, syarahan, pidato segala..dah lama tinggalkan benda2 macam tu...hopefully lepas ni seminar2 macam ni boleh diadakan lagi..kali ni giliran Jelebu pulak kot..hehe...

9 comments:

sI nYemPerEnG said...

wahhh congrate!!!keep it up yaw!!~~

Amy Mraz said...

thanks awak..

sI nYemPerEnG said...

no biggie..ur most welkem=)

Amy Mraz said...

hehe...

taliff said...

Nak bercakap depan orang memang susah~~tapi kalau dah dapat..keep it up...congratz!

Amy Mraz said...

thanks...

MaMa AiNi said...

salam kenal...semuga suatu hari nanti amy akan menjadi slh seorg penceramah yg berjaya..n mama suka entry ini..n follow !!!..

Amy Mraz said...

hehe..thanks mama...amy pun doakan semoga mama berjaya dalam apa jua bidang yang mama ceburi...gud luck k..

yanie anuar said...

ziarah kembali n follow

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...