Followers

Monday, June 13, 2011

Deko..Deko..Deko!!

Salam Readers, hye..hari i happy sangat taw, sebab bilik i akan direnovate oke..tak sabar nak tunggu siap..pastu nak deko...hehe..apepun bilik sebelum ni separuh batu separuh papan, maklum la sejak i lahir lagi memang dah macam tu..bila dah bekerjaya ni nak buat bilik tu jadi cantik...dan orang yang tolong buat tu adalah ayah i je..senang kan...hehe..apepun i google tadi..jumpala design2 bilik yang cantik...macam sangat suka dan teruja..hehe

 ni contoh je..bestnye kalau dapat bilik macam ni kan..
 yang ni pun cantik jugak..
 yang ni memang tak la kan i buat warna pink..

dan ni uols bilik i yang tengah renovate tu...
tak sabar nak tunggu siap!!


kesudahannya i pernah buat kaler pink, hijau dan terbaru kuning..i kalau boleh kali ni nak cat warna biru kot, x pun hijau ke...pastu nak letak wallpaper sikit...pastu letak perabot2 sikit kan..mesti cantik..tunggu hasilnya nanti k..papai!!


1 comment:

amir aizat said...

nanti dah siap upload gmbr! hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...