Followers

Friday, July 1, 2011

Kalau Sayang tak Perlu Marah...

Salam readers, hari baru lah sempat nak update..hehe..biasa lah minggu ni agak bz ye..


so dikesempatan ini i nak cakap pasal sayang dan cinta..i ada la kenal dengan seseorang ni..baru je lagi..tapi masalahnya i rasa macam tiada apa2 antara kami...haha..boleh tak cakap macam tu??..apepun bagi i sayang tu sangat biasa, sebab i kawan parents i, i sayang adik beradik i, i sayang kawan2 i..kalau cinta tu lain kot..so kesimpulannya i sayangkan dia, tapi tak cintakan dia...ok...apepun i tak boleh lah.tak tahu sampai bila kami harus  macam ni je..kami kawan je kot..tapi dia pulak anggap bukan sekadar kawan..umur dah meningkat..kawin nye tidak...hahaha

1 comment:

Misz Nuriz said...

mungkin perlukan masa kot..
sabo je la ~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...