Followers

Tuesday, August 2, 2011

Kenangan Ramadhan...


1 ramadhan 2004

semester satu UPM ....kenangan itu...baru berkenalan dengan room mate...hari itu jugai balik ke rumah sebab final exam habis awal...dari KTM Serdang menaiki tren ke Seremban..masih ingat waktu itu...

1 ramadhan 2005

semester tiga UPM...bersahur bersama mate di bilik 192..masih segar diingatan macam mana nut2 kejutkan kami..tapi kami x bangun...tapi bila An kejutkan...i terus bangun..haha..selepas tu kami digosipkan..hehik

1 ramadhan 2006

semester lima UPM..tahun akhir di UPM...sahur yang penuh dengan gelak tawa...merakamkan video masa bersahur..haha...pertama kali mendapat nama BGV..haha..tu belang juga...dan ramadhan ini juga i terjatuh dari bukit sambil membawa payung dan semua melihatnya ketika hendak membeli juadah berbuka..begitu malu ni....

1 ramadhan 2007

semester pertama bergelar mahasiswa perubatan veterinar UPM...hampir mencapai matlamat...bersahur sorang2...seperti biasa tahun ni...sahur pada awalnya sahaja...

1 ramadhan 2008

semester tiga UPM...bersahur bersama mate...walau makan roti je kami bahagia...ingat lagi betapa malu berbuka bersama mereka...mereka masak i makan je..walaupun diri ini segan...tapi mereka amat baik..i suka kan cara dia..walau tidur i x lena sebab laptop dia tu!!sehari je berbuka sama dia..pastu berbuka di bilik orang lain...ingat lagi kuih tako..membeli juadah dengan menaiki motor MBM 2871...mula menyukai kuih Tako...nasi lemak ayam dara..hehik..mengenali juadah ini juga...

1 ramadhan 2009

i di sini..tak sangka perjalanan hidup i disini...betul kata mereka nothing is impossible...kita tak tahu apa yang akan terjadi suatu hari nanti...ia betul2 mengubah seluruh hidup i...hidup yang lebih baik hendaknya..walaupun hati ini pedih dan terluka...tapi di sebalik itu i pasrah dan cuba buat yang terbaik...semoga diri ini tabah..mereka tak tahu apa yang i rasa...perjalanan hidup ini betul2 tidak disangka..

1 ramadhan 2010

bersahur sorang-sorang..sedih sangat sebab sahur pertama dan berbuka sorang2 je..yang pasti i berjaya tak membeli juadah di bazar ramadhan dan i lebih suka memasak sendiri di rumah walaupun tak sedap pun i masak..haha...

1 Ramadhan 2011

Alhamdulillah..sehingga ke saat ini i masih mampu untuk beribadah kepadaNya...tahun ni i tolong mama i masak je untuk bebudak ni bersahur..mama i kan tukang masak kat kolej..so pukul 2 lagi dah bangun tolong hantar dan tolong buat apa yang patut...gembira sangat sebab dapat bersahur dan berbuka bersama mama tersayang...

 ne masa nak masak sayur...

 ne masa nak masak nasi ok...

jeng2..nasi dah masak!!


 ok dah siap potong dah sayur...

 eh terliur pulak tengok sayur ni..haha

ok...dah siap!!


4 comments:

soooooour said...

mesti ngantuk kalau makna nasi kawah.....

laskar pelangi said...

pheiwww! semua tu kenangan:)

Amy Mraz said...

hehe...ngantuk ke??

Amy Mraz said...

kenangan yang tak dpt dilupakan...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...