Followers

Thursday, September 22, 2011

Everything in English...





Salam readers, from now on my blog will be written in English ok...hehe..it is because i want to speak English everyday..my course need to me speak in English and all my class is in English too. So i have no choice. very the broken English kan??haha...i don't care.as u understand my words i think i can post my entry  in English..any objection??hehe..So i hope u can enjoy reading my blog even i use the broken english. and i start to buy a NST to improve my grammar especially..hambik ko..hehe..so please support me oke? if i wrong help to correct my pronunciation  or my spelling oke. 

Friday, September 9, 2011

Meriah Suasana Hari Raya..

Salam Readers, mood berblogging sudah kembali menguasai diri ini...so untuk entri kali ini i mahu menceritakan serba sedikit kenangan raya i tahun ini..Tahun ini agak sedih beraya kerana hanya kami berlima je.selalunya ramai sikit.disebabkan kakak i yang ebrkahwin tahun lepas beraya di rumah mertuanya, begitu juga dengan kakak i yang kedua, beraya di Melaka. So tahun ni hanya kami berlima iaitu, Mama, Ida, Fiqah, dan Adik...apepun kami tetap hepi sebab kalau tak percaya tengok la gambar2 kami tu..hehe..







Satu..Dua..Tiga..Empat..Lima..Enam..!!


“Ertinya : Barangsiapa yang berpuasa Ramadhan kemudian mengikutinya dengan enam hari dari bulan Syawal, seolah-olah dia berpuasa sepanjang masa.” (H.R. Muslim)
Bulan Ramadhan telah pun berlalu, namun tidak bermakna kita perlu hentikan kebaikan. Di bulan Syawal ini, Rasulullah memerintahkan bagi sesiapa saja yang ingin mendapatkan pahala agar berpuasa selama 6 hari. Oleh kerana itu, rebutlah peluang untuk berpuasa 6 ni korang...
Ada sorang member ni cakap dengan i, eh puasa 30 hari boleh, takkan 6 hari tak mampu??.hehe..baiklah..tersentap taw...

Thursday, September 8, 2011

This Is My Story

Salam readers, kalau korang tak percaya cuba la tengok video kejayaan i ni...

inilah cerita saya

korang poun boleh buat jugak...mane tau satu hari nanti jadi kenyataan jugak ke kan..hehe




Selamat Hari Raya..

Salam Readers, giler lambat wish selamat hari raya kat korang kan..haha..itu maksudnya i sangat lah sibuk.tapi bukan sibuk beraya ok..sibuk bekerja la..haha..apepun banyak benda yang perlu disetelkan selepas hari raya menjelma ni.tu yang mood nak berblogging tergendala sebentar..haha..apepun i akan cuba untuk membuat entri baru yang lebih menarik dan tentunya pasti membuatkan anda tak sabar menunggu entri seterusnya..erk..gimik ke nih??haha...bye uols!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...