Followers

Wednesday, December 14, 2011

Ombak Rindu...





Salam Readers, Apa khabar hari ni..sebenarnya i nak cerita pasal filem ombak rindu yang hangat diperkatakan sekarang ni..tapi i tak tengok lagi.bukan niat nak memboikot ke ape..tapi tak sempat katanya..tu la dia, nak tengok, kerja pulak.nak pergi weekend malas pulak sebab Seremban tu jauh sangat lah!!hehe..Apepun i akan tengok jugak nanti...dah la i minat gila kat Aaron Aziz tu kan...hehe...apepun i suka sangat lagu yang Hafiz dengan Adira tu nyanyi..touching giler kot..setiap hari mesti nak dengar.dengar-dengarnya 4 hari tayangan 4 juta..wah..kaya giler kot.kalau i lah dapat 4 juta tu ape lagi shopping je la kejenya kan..haha..400 pun susah nak dapat, inikan 4 juta katanya...haha..apepun i nak uols hayati lirik lagu ni..sangat kene dengan jiwa i taw..bye korang..
Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku
Tuhan aku tahu banyak dosa ku
Hanya ingat Kamu kala duka ku
Namun hanya Kamu yang mampu membuka
Pintu hatinya untuk cintaku
Malam kau bawalah rinduku
Untuk dirinya yang jauh dari ku
Agar dia tidak kesepian
Selalu rasa ada cinta agung
Hujan bawa air mata ku
Yang mengalir membasuh luka ku
Agar dia tahu ku terseksa
Tanpa cinta dia di hatiku
Hanya mampu terserah
Moga cahaya di penanti
Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...