Followers

Monday, December 12, 2011

Periksa kau punya dulu la...




Hai readers..i nak cerita sikit pasal periksa2 ni..yg penting bukan exam ok..hehe..ni pasal periksa atau lebih dikenali sebagai audit..menyampah betul kan bila kesalahan tu diletakkan di bahu kita sedangkan kita tak pernah wujud pun masa zaman tu berlaku..tapi apa yang berlaku i yang telah ditegur oleh pihak audit uols..menyampah sangat2 bila i yang kene jawab semua teguran tu.kalau sikit2 tak pe..ni banyak giler..dah tu orang yang bertanggungjawab boleh pulak menghilangkan diri.Choi!!benci sangat..tapi apakan daya terpaksa je lah buat semua tu.i doakan orang yang buat tu mati katak je..kuangaja betul.menyusahkan hidup aku jek..ok..Bai!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...