Followers

Tuesday, December 20, 2011

Perkahwinan gay Melayu di Dublin - Pelajar Perubatan Tajaan Petronas

Salam readers, i rasa dah banyak entri pasal cerita ni kan.. i bukan apa, i tak tahulah kenapa orang lain sibuk nak tanya i pasal hal ni..i bukan pun ada kaitan dengan dia pun..benci lah korang ni..kalau nak tahu pasal dia tengok je lah berita, tak pun baca paper kan..tak payah nak susah2 tanya i..rimas..bukan i pun yang kahwin..btw i tahu la serba sedikit, tapi tak perlu tanya i macam lah i ni terlibat..rimas tau..huhu..bye lah korang...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...