Followers

Wednesday, August 8, 2012

Alhamdulillah ...

Salam readers, minggu lepas i dan family sempat untuk menjemput mak cik i yang baru je balik dari umrah.. Alhamdulillah dekat 4 jam kot kene tunggu..puasa pulak tu, betul2 menguji keimanan katanya..hahaha...lepas mak cik i dah sampai tu kitaorg pun terus je bergegas balik sebab petang tu ade majlis berbuka sempena meraikan mama i yang dah nak bersara kat Dewan Perdana Felda. huhu.. makanan sangat banyak, tapi tak larat nak makan semua kot.. apepun uols tengok je la pic yang sempat i snap oke.. bye korang :)


 sempat lagi ambik gambar dengan mama sementara tunggu makcik i..

 tengok je la..hehe


sempat lagi amek gambar dengan lemang..


yang baju hitam tu lah makcik i..

 ni masa otw nak pergi Iftar


congratz mama :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...