Followers

Saturday, August 11, 2012

Anda buat anda dapat!!

Salam readers, hari ni i nak cerita pasal baju..i ni memang hobinya suka beli baju..tak kisah lah baju tu brand apa, asal nampak best je mula la beli..nak beli yang branded bukan lah anak orang kaya kan pakai swipe je kredit kad tu..hahaha..apepun masalahnya baju yang i beli tu kebanyakkan saiz XL, maklum lah sekarang ni baju semua kena pakai saiz S atau M..so nampaknya kena lah simpan dalam stor baju-baju saiz XL tersebut..tapi yang sayangnya banyak baju i tu i suka, tapi bila pakai geloboh la pulak kan..nak jual rasanya tak laku, nak bagi orang macam sayang pulak, nak derma tak tahu nak derma kat sapa.. so jawabnya duduk dalam stor je lah jawabnya..memang banyak, yang paling i sayang seluar dan baju batik yang i tempah, baju kot, seluar jean semua..aduh nak beli balik bukannya sikit nak pakai duit, kesimpulannya terpaksa lah i pakai baju yang ada je buat masa ni...kalau baju branded boleh jugak lah jual kat Mudah ke, Ebay ke..hahaha..apepun i rasa simpan dalam stor adalah jalan terbaik. mana lah tahu kan tetiba je jadi gemuk balik kan..hehe..ok lah korang, i nak pergi cari kotak untuk masukkan baju i ni..dah penuh kot stor tu dengan baju- baju i..hahaha :)


ni lah dia baju yang terpaksa di simpan dalam stor.. banyak lagi sebenarnya..tapi dah masuk stor :)

ni pulak baju yang boleh di pakai..kalau tak penuh almari..hehe

tinggal sikit ni je lepas dah pilih..jangan tertipu, ni sehari dua je cantik ni..pastu bersepah balik..hahaha

6 comments:

chot ok..! said...

hahaha..tahu la dh kurus..wahh jelez disini..hee..apa kate,baju sume tu,p hntr kt umh kebajikan,lbh2 lgi nk raya..bg kt umah org tua..tak pun,kt jusco n hypermarket ada tmpt ktr smla baju tu,awak hntr kt situ..chot pernh hntr baju ktr smula kt jusco..dpt phla byk aw..*opss terpnjg plak kmn..hee

Amy Mraz said...

owh ye ke ade tmpt ktr smla kat jusco..tak tau pulak..insyallah akan cuba wat seperti idea cik chot tu..thanks :)

aNiss :):) said...

wah. makin kurus ehh? bersihnya almari dia. kalah almari anak dara. haha :DD

Amy Mraz said...

aniss, hahaha...tu tipu je sebab nak amek gambar..sehari dua je bersih..pastu sepah balik..hahaha

aNiss :):) said...

haha. so, sekarang nie tengah bersepah balik laa yaa :P

Amy Mraz said...

haha..macam tu lah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...