Followers

Friday, August 10, 2012

Anda telah terkena Panggilan hangit!!



Salam readers, puasa tak hari ni??hahaha..apepun nak gelak dulu sebab berjaya kenakan orang..hish..jahat betul lah i ni kan ade ke patut kenakan staff sendiri..sebenarnya dah lama i nak kenakan Kak Su ni..ye lah banyak sangat cakap..last2 kena panggilan hangit kan..hahah..sape2 yang belum dengar tu ni dia sedutan panggilan hangit tersebut..





tadi masa i pergi ke HQ, tersebar yang Kak Su kena panggilan hangit..hahaha..tak sangka la pulak kan lepas i emel kak Fara je terus dia buat PH tu hari ni jugak..bagi yang tak tahu lagi PH tu adalah satu rancangan mengenakan orang di Hot FM.. i ni memang pendengar setia Hot FM.. so setiap hari dengar panggilan hangit..so tergerak hati nak kenakan salah seorang staff i tu kan...reaksi dia bila kena tu memang hangin satu badan..hahaha...so di bulan ramadhan ni i nak mintak maaf lah kat Kak Su sebab kenakan anda.. jangan pulak i yang terkena sudah..hahaha..bye uols :)


2 comments:

.::: Princess MOMOY :::. said...

letak la link PH tu dear
nak tahu yang mana satu

Amy Mraz said...

ok..nanti saya letak k..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...