Followers

Friday, August 17, 2012

CARA-CARA PALING JELAS UNTUK MENGANYAM / MEMBUAT KETUPAT

Salam readers, siapa kata lelaki tak pandai makan anyam ketupat?? eh i mengaku tau yang i tak pandai!! hahaha...walaupun dah cuba seratus kali...hahaha.. i pernah cuba belajar, tapi tak menjadi..tetiba tadi ternampak pulak tutorial kat youtube ajar macam mana nak anyam ketupat, i kagum gila kot..macam mana lah senang giler dia buat, tapi i tak cuba lagi lah, nak raya nanti baru nak cuba tutorial dia ni..thanks lah sebab  buat tutorial yang sangat simple dan jelas k :)










No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...