Followers

Thursday, August 9, 2012

Ohmai!! Apakah ini??

Salam readers, sebenarnya dah lama i nak buat entri ni, tapi i macam takut sikit sebab nanti orang cakap i riak.. nanti tetiba je jadi balik macam dulu nanti orang ketawakan i.. hahaha.. apepun sebenarnya, i nak tunjuk satu gambar kat uols..jap eh...

















Nampak tak perbezaan gambar di atas dengan yang terkini tu.. sebenarnya bukan senang i nak jadi macam sekarang ni. banyak benda yang perlu i korbankan. makanan terutamanya. nak tahu tak sape idola i masa tak berapa nak kurus dulu, ia adalah kawan i masa i belajar kat UPM dulu dan juga Aizat yang popular dengan lagu hanya kau yang mampu tu..bila i tengok balik dulu-dulu tu memang serius rasa macam nak nangis sebab tengok betapa gemuknya i dulu. tapi mungkin ada hikmah disebalik apa yang terjadi. mesti lah uols tengok gambar kat atas tu cakap wow, kurusnya, tapi uols tahu tak macam mana i buat sehinnggalah berjaya turunkan berat i tu, banyak benda i kena buat espcially kena jaga makan.i dengan makanan tak dapat dipisahkan tau..haha..tapi tu dulu, sekarang i dah lebih bijak memilih jenis makanan yang sesuai dengan i. i harap uols mendoakan i terus kekal sihat dan kurus je..boleh?? hahaha...



6 comments:

chot ok..! said...

perhh gila r kurus..terkejt r..nk kurus r lps ni,walaupun org kte sy ni kecik..haha

Amy Mraz said...

ala cik chot dah cukup kurus dah tu..hahaha

chot ok..! said...

hahaha..nk kurus lgi la..bg 45kg berat bdn..bru ok.hee

Amy Mraz said...

ala..sudah lah tu kurusnya..jeles dengar..hahaha

Liea said...

babe! jadi my guru! i x kurus2 pung... tensi!

Amy Mraz said...

mar,hahaha..x pe..usaha lagi ya!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...