Followers

Tuesday, August 14, 2012

Penyambung Legasi

Salam readers, tajuk tak menahankan.. kau ingat ni drama samarinda nak sambung legasi bagai..hahaha..apepun saje je kasi tajuk gempak sikit, baru lah orang nak baca kan..hahaha...sebenarnya i nak cerita pasal kad raya, mesti lah korang pernah dapat kad raya kan, dulu masa zaman kegemilangan memang serius banyak sangat kad raya dapat daripada peminat..sekarang dah tak laku satu pun tak de..haha, tapi pagi tadi masa kat opis, ada lah abang posmen tu hantar surat..sekali banyak jugak lah kad raya yang i dapat walaupun tak berapa nak kenal rapat dengan si penghantar kad tersebut.. btw, ini lah antara kad yang i dapat tu. so tajuk entri i kali ni ala-ala nak cakap i lah penyambung legasi bagi-bagi kad raya ni sebab tak ramai kot sekarang yang nak pergi pejabat pos, tampal setem, pastu pergi pos, sekarang ni setem pun 60 sen satu surat kan, lebih baik post kat FB je pastu tag sape2 je kan..hehe.. bye uols :)


 Antara kad yang baru dapat :)

ni kad raya daripada MB :)

ni daripada My Sis :)

Ni pulak daripada ADUN ..paling suka kad ni :)

6 comments:

asrar said...

WAH CANTIK CANTIK KAT NYE.. :)

Amy Mraz said...

hehe..thanks :)

ajos safian said...

aku tak pernah dapat.jeles gak.heish. -..-""

tmbh plak ko dpt dr mb lak tuh..dasat..

Amy Mraz said...

hehe..suruh la sape2 hantarkan kad raya :)

dilladoodledat said...

woww dr adun??? dasat222222

Amy Mraz said...

hehe..setiap tahun memang dpt kad raya dari adun...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...