Followers

Tuesday, August 14, 2012

Sahabat

Liriknya ringkas, bersahaja, tapi bila i dengar je terus teringat kenangan dulu bersama sahabat-sahabat i.. :)



Kau ada dikala ku suka
Dikala ku duka

setiap tangisan dan juga ketawa
Kau ada dikala ku perlu
setia menemaniku
Pegang erat tanganku bila aku jatuh


Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku

Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku


Ku tahu ku kan selalu ada
Pada dirimu
Dan ku harap kau juga rasa begitu


Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku


Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku


Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku


Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku


Suka je dengar lagu yang didendangkan oleh Najwa Latif ni walaupun i tahu ada je yang tak suka dia, cakap suara dia flat lah, pitching lari lah, tapi ada aku kesah?? yang penting lagu yang disampaikan tu boleh diterima mesejnya..tak gitu?? hehehe... apepun sekarang ni memang susah nak cari sahabat dunia akhirat..sangat susah..sejak 4 tahun kebelakangan ni, i tak jumpa lagi yang betul-betul nak dengar kisah pahit..nak dengar kisah manis adalah.tapi apakan daya i terima je apa adanya. mungkin lah i ni tak sebaik orang lain, mungkin ada hikmahnya.. :)

p/s: tetiba je rasa sedih sebab pernah baik dengan seorang kawan, tapi bila masing2 dah bawak haluan, masing-masing sepi..semoga dia berjaya :)


9 comments:

faie mohamad said...

interesting :)
thumbs up!

Miss Fifi said...

tiba-tiba rindukan seorang sahabat yang dah lama tak jumpa ble bce ni :(

Amy Mraz said...

thanks korang..jangan sedih2 k :)

✉ ¥ana Fauzi ✉ said...

Nice !:)D

ayut said...

sama la..tp tu la lumrah.msg2 dh ada kehidupan.tak blh nk ckp byk..tp dgn adanya kawan pasti boleh tersenyum :)

tirahzairi said...

suka lagu nie...hihi

Erika Azmi said...

stiap ptemuan pasti ada ppisahan... ske bce entry ni... ^_^

Amy Mraz said...

thanks Erika , :)

penchuri hati said...

teringat lagu pencuri dri mark adam ")

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...