Followers

Sunday, August 19, 2012

Selamat Hari Raya

Salam readers, buat apa tu, tu tak lain tak bukan, makan ketupat dan rendang lah tu kan?? tak pun makan lemang kan?? hahaha... apepun Alhamdulillah.. akhirnya kita semua meraikan kemenangan kita selama sebulan berpuasa kan.. so sape rasa nak balas dendam sila makan dengan banyak di hari raya ini..hahaha.. apepun sebelum i meneruskan celoteh i yang panjang lebar ni, izinkan i untuk memohon ampun dan maaf kepada semua blogger yang i kenal, yang i tak kenal, sepanjang i berblogging ni.. sejak tahun 2008 kalau tak silap i.. apepun kita kosong kosong ong ong ong : ). sempena hari raya yang mulia ini i nak konsi 5 Terbaik Raya.. apakah itu?? mari kita lihat di bawah ini.. :) 

 












  • Suasana Hari Raya - Elina dan Anuar Zain
  • Sesuci Lebaran - Dato' Siti Nurhaliza
  • Pulanglah - Aishah
  • Ku Pohon Restu Ayah Bonda - Mamat
  • Halaman Asmara- Awie dan Ziana Zain



ok uols..tu antara 5 yang i plaing suka..anda pula bagaimana.. kalau nak dilistkan semua je i suka..hahaha..tapi bila mintak 5 tu je la yang i boleh bagi..apepun i nak ucapkan selamat hari raya kepada uols dan bergembiralah di hari raya ini.. tapi jangan nak gembira sangat..beringat-ingatlah ya..ok bye uols...



3 comments:

Akmal Khalidah said...

suka makan rendang :)))

Secrets of A Teenage Girl said...

huh, semua sedap2..;)

selamat hari raya..

Anonymous said...

Ego sees advice as an infringement on its right to be right3 A rich man cannot get into heaven, for when you are attached you are not going anywhereHaving received such an important role and responsibility the priest in his ministry is always dealing with the lives of people in a number of ways listed above
This is because items in a front pocket might slide out or irritate a biker every time they lean forwardIf you don't speak up, they'll most likely use a clipper Files should never be left out in the open or in a readily accessible location I selected Wallet Prints and entered 9 for the Next and it prints

[url=http://www.jjwattjerseys.com/]Authentic J.J. Watt Jersey[/url]
[url=http://www.indianapoliscoltspros.com/]Andrew Luck Jersey[/url]

In the more recent years though throwback jerseys, jerseys that are replicas of past teams and players have also become quite popular Then, companies should focus on health on their R&D purposes and align their product line accordingly, which can be named as pre-emption Who is talking letting the companies secrets out, who is giving co-workers negative feeling Most of us schedule our lives around our work, and get the living done in bits here and there, a 2 week vacation

[url=http://www.newyorkgiantsteamproshop.com/]Jason Pierre-Paul Giants Jersey[/url]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...