Followers

Thursday, August 16, 2012

Warna Warni Aidilfitri

Salam readers, hari ni i nak cerita pasal kaler baju raya i setiap tahun.. seingat i lah, sejak dari dulu kami sekeluarga memang suka pakai baju sedondon katanya, ala-ala boria gitu kan..haha..memang kelaziman setiap tahun tu kami akan sibuk memilih material dan warna..bajet retis lagi kan..haha..cuma tahun ni je i tempah kat Jakel sebab murah..antara kaler baju yang pernah kami cuba adalah seperti di bawah.. sila lihat di bawah ya..:)

2012
Tema : Kelabu 
Designer : Tempah kat Jakel
(Baju dia lebih kurang macam ni lah..nanti kang kalau tunjuk x suprise..hehe)
Sumber Gambar : Encik Google :)

2011
Tema : Merah Mak Ngah Komtemporari Tajuk kau tak tahan
Designer : Jimmy Palikat  ( Tailor Kegemaran i)




2010
Tema : Ungunya Cinta
Designer : Victor, Seremban
(Baju ni dapat free masa Perarakan maulidur Rasul) :) 




 2009
Tema : Hijau Lumut di Tasik Madu
Designer : Beli dah siap



2008
Tema : Hijau Pucuk Pisang Nangka
Designer : beli dah siap jugak

2007
Tema : Pink gitew!!
Designer : Beli kat Depan Tesco Melaka
Maaf gambar dah hilang :(

2006
Tema : Ais Krim
Designer : Tempah kat Brass Max
Gambar tak de 

2005
Tema : Biru
Designer : Brass Max
Gamabr takde jugak

p/s: sebenarnya kan yang gambar tak de tu dulu sebab tak de kamera..haha, so tak de la gedik sangat nak ambik gambar bagai kan..hehe..

9 comments:

aNiss :):) said...

wahh kelabu yaa tahun nie :DD

p/s : anis kaler turqoise :DD

Akmal Khalidah said...

Kita warna hitam :) Selamat hari raya ;)

Amy Mraz said...

wah..macam2 kaler kan korang..meriah..hehe

ZiErWa zAiNaL said...

hehe.. best2.. zz pun thn ni tema wrna purple.. hehe..

miss chillax said...

wow! cantiknyaa.

kite tak beli baju raye tahun ni. tahun lepas pun sama. pakai je yang mana ade.

Nurulee said...

Ee tahun ni, pink purple. hehe =D cantik gak baju colour grey kan. selamat hari raya.

Cik Yaya said...

kelabu..?
yaya thun lepas da kelabu..heeee.
thun ni wrne plangi plak..;p

adibahfaizah said...

*membyngkan tema aiskrim* kaler ape tu ?

mimok said...

sebenarnya warna krim, tapi masa buat entri ni teringat ais krim..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...