Followers

Sunday, September 9, 2012

BREAKING NEWS!! dirompak???

Salam readers, ala, macam mana ni tetiba je i tengok tabung duit syiling i dah pecah.. penat je simpan duit bertahun-tahun...





Eh..acah je..haha..sebenarnya i yang pecahkan tabung tu untuk simpan dalam bank..dah 3 tahun simpan, hasilnya dalah RM186 ringgit tunai...hehe...ingat kan seribu ke..best sikit kan..tak boleh jadi ni..kena menyimpan lagi ni...apepun setelah 3 tahun menyimpan, ada lah jugak dapat hasilnya kan...so bila kat rumah baru nanti dah mula menyimpan semula..insyallah kalau ada rezeki lebih dapat lagi banyak...sape yang ada duit syiling tu kalau murah hati nak bagi, boleh je bagi kat i ok..hahaha...




 pandai tak i ambik gambar..padahal guna auto je kot..hahaha

 tengah kira

 banyaknya duit...hahaha


 ok..esok pergi bank...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...