Followers

Monday, September 3, 2012

Bukan senang nak senang..

Salam readers, i nak tanya korang suka tak kalau rumah korang macam ni?


tak pun macam kat bawah ni??


Mesti orang terpegun kan..hahaha..apepun i nak sangat bilik yang cantik macam ni..tapi apakan daya kalau i sewa je rumah mana lah nak buat bilik yang cantik macam tu kan.. memandangkan i akan berpindah ke seremban bulan september ni, i akan menyewa quarters tempat kerja i je nanti.. so tak banyak lah yang boleh di ubah kan..tapi x pe.. i akan kumpul duit sikit nak pastikan bilik i sentiasa cantik..hehe.. rupa-rupanya susah jugak nak mohon quarters ni, bermula dengan nak cari kuci, kena isi borang bagai, pastu kena pergi mohon elektrik kat TNB bagai, memang susah sikit la untuk permulaan, dan hari ini semuanya dah setel, cuma kena basuh rumah tu dan angkut barang dari rumah lama ke rumah baru, cuma yang penting-penting je dulu i akan bawak. i nak bawak peti ais kot nanti, senang sikit nak masak ke simpan bahan basah ke kan.. apepun nanti i akan snap gambar rumah baru i tu sebelum dan selepas kemas, dah lah langsir tak de rel, tak tahu nak buat macam mana nanti.. nyampah...

1 comment:

Errah said...

love the pink one..kalau dpt yg tu mmg tdo lena lah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...