Followers

Monday, September 3, 2012

Janji tak buat lagi tau..

Salam readers, sori lama dah tak hapdet, maklum ah agak sibuk sikit kebelakangan ini, nak berblogwalking pun tak sempat katanya. apapun i nak cerita pasal Sambutan Hari Kemerdekaan peringkat Negeri Sembilan yang telah diadakan pada 31 Ogos 2012, Jumaat lepas di padang Majlis Pembandaran Seremban. seawal jam 5.30 i dah keluar rumah untuk memastikan dapat parking kan, kang kalau lambat mesti kena parking jauh, dah lah nak berkawad kan nanti..agak lama jugak nak tunggu tetamu VIP datang, dekat 2 jam jugak kami berdiri, i ni memang tak suka nak berkawad ni, memang bukan jiwa i lah, masa sekolah dulu pun memang akan elakkan aktiviti seperti ini sebab memang tak suka..hahaha.tak sangka pulak kali ni tak dapat elak, nak tak nak kawad je lah walaupun kasut i kena pijak dan jalan macam apa tah...erm...sori lah kalau kehadiran i tu mencacatkan perbarisan tu..haha..ada aku kesah, sape suruh letak nama aku...hahaha.apepun ni merupakan pengalaman i kan...walaupun penat dan akhir sekali diorang bagi KFC 2 ketul..ok lah tu kan..

 nampak tangan i yang tetiba je kat bawah tu..hahaha..

 i kat belakang, saja malas nak enterprem..haha

 ni masa dah last2..berterabur kan

 apasal lah i pandang kamera macam tu..haha

kiri kanan kiri!!






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...