Followers

Sunday, September 9, 2012

Pindah: Episod 2

Salam readers, hari sabtu lepas i dengan mama dan dedek telah pun pergi mengemas rumah banglo i tu..hahaha..banglo ke?? hahaha...apepun i nak ingatkan sikit kepada sesiapa kat luar sana kalau rasa-rasa kau sewa rumah tu, lepas tu kau nak blah, sila lah kemas rumah tu sikit, tak perlu kot nak tinggalkan apa-apa barang peninggalan kau kat rumah yang kau sewa tu..paham tak?? kalau rumah kau tak pe ok...mana tak hanginnya, dah la penat nak angkut barang-barang kita, lepas tu nak angkut barang orang lain pulak keluar..patut tak korang rasa?? apepun nak tak nak kenalah buat walaupun sakit hati sikit kan..alhamdulilah dalam beberapa jam dah siap basuh rumah tu...esok nak pasang langsir pulak dah... bila dah complete semua nanti i akan snap gambar ok.. daaaa...

 rajinnya...anak sape la ni kan...

 ok..buat-buat sapu..hahaha

 amboi..kerusi IKEA pun nak bawak ok..hahaha

astro tak nak bawak sekali ke..hahaha 

tilam tidak di lupa..haha

1 comment:

ANNA MARIANA said...

wa, dah masuk umah baru..bestnye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...