Followers

Friday, September 14, 2012

Sila pergi Tadika semula!!


*gambar sekadar hiasan


Salam Readers, pernah tak korang guna atau dengar ayat macam ni??

" Aq belum makan..ko dh mkn kew??
"wat pe jew"

i macam nak bagi pelempang je kat orang yang suka tambah-tambah huruf kat belakang tu...kat sekolah dulu kau belajar macam tu ke??pls lah..so annoying okay...i dah lama dah memang menyampah dengan ayat macam tu.baru-baru ni pulak boleh pulak ada sorang kenalan dalam facebook i tu guna ayat macam tu setelah di warning 100 kali..apa lagi kesudahannya kena blok terus lah kau kan.baru kau tahu..dah warning pun masih wat lagi kan...



ok..dah nampak kan macam mana gediknya minah ni komen kat status i..tak salah nak komen..i siap bagi warning lagi tapi dia dengan rasa tak bersalahnya terus komen dengan tambahan w di belakangnnya...kalau korang, korang rasa nak lempang tak??

1 comment:

anifrahs gnola said...

menyampah je tengok kan...hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...