Followers

Tuesday, September 4, 2012

Transformer...

Salam readers, kan best kalau tetiba je i ada satu kuasa macam Gopal yang boleh tukarkan benda jadi makanan, tak payah nak beli..haha..tak pun tukarkan barang tetiba je jadi barang yang kita nak ke kan..haha..tu lah dia kalau suka sangat tengok cerita dongeng kan..hahaha..i nak cerita, tadi i dah pergi tengok dan ukur langsir kononnya nak jahit siap..tapi mak i lah yang akan jadi mangsa..hahaha...so far rumah tu ok lah, cuma penyewa sebelum ni ada bil air yang tertunggak sebanyak seratus macam tu..ohmai, kena mintak dia setelkan dulu la kot, ingatkan senang je nak duduk rumah baru, angkat barang dan terus duduk, rupanya banyak benda lain yang nak kena buat..huhu..apepun tadi untuk kali kedua dah tengok rumah tu, ok lah kot.. harap-harap tak de masalah lah nanti kan..tunggu nanti i dah siap basuh rumah dan kemas rumah, nanti i akan hapdet kat korang okay?? bye...


ni dia...masuk je nampak terus ruang tamu
 ni tingkap yang tak de rel..terpaksa lah pakai dawai je kot.. :(
 nampak cantik kan..tunggu lepas i dah kemas ok!!

 paling tak suka sebab ada tingkap yang berbentuk bagai ni..susah tau nak pasang langsir nanti
 ni dapur dia.simple kan :)

 ni pulak toilet...

 dapur yang bersepah!!

 ni lah bilik yang i bakal duduk...
ada 4 tingkap..tapi tak suka tingkap dia sebab berbentuk..

siap almari dengan meja solek lagi ok.. :)

4 comments:

Secrets of A Teenage Girl said...

hias rumah bg cantik ya.. hik3 ;)

solero_split said...

hamboi!! .. dah dapat rumah ek..selamat berkemas

Amy Mraz said...

Secrets of A Teenage Girl, thanks :)

Amy Mraz said...

Kak Izan, dah dapat dah....jom lah tolong kemas

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...