Followers

Thursday, October 4, 2012

Aku Suka Dia




Gambar adalah sekadar feeling #AdamDanHawa


Salam readers, i bukan lah peminat Ainan Tasneem, serius i tak suka dengar lagu Aku Suka Dia tu...hahaha...pengakuan kau...hahaha..ape yang i nak kongsi hari ni adalah...pernah tak korang alami situasi ni...

Situasi 1 : korang suka kat seorang ni, tapi dia macam tak suka korang... sekali je jumpa lepas tu senyap..

Situasi 2 : korang tak berapa nak berkenan dengan dia, tapi dia macam suka kat korang...

Situasi 3 : korang suka sama suka tapi jauh giler..contoh kat USA...

Situasi 4 : dia suka kat korang giler2..tapi ajak jumpa tak nak?

untuk pengetahuan korang, i pernah alami keempat-empat situasi di atas dan i tak tahu nak buat macam mana, bila i suka, dia tak suka, bila dia suka, i pulak x nak.. bila dah dua-dua suka jauh pulak..haish... pening seketika..ada yang boleh bagi cadangan?? 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...