Followers

Tuesday, November 13, 2012

Repost : Happy Diwali



Salam readers, ape khabar..sihat kan...hehe...oke berbalik kepada tajuk entri oke...i ade kenangan untuk dikongsi bersama uols...


1)Masa tu usia i 6 tahun kot...i demam dan i bersama mak dan kakak i pergi ke klinik kesihatan Bahau untuk mengambil ubat, masa tu tunggu giliran, tunggu punya tunggu nama i pon dipanggil, dengan rasa yakin i pon pergi masuk, tetapi rupenya bukan nama i dipanggil, tapi nama LETCHUMI...haha...i pon berani pulak kan nak masuk sensorang padahal baru 6 tahun kan...sangat kelaka oke...samapi sekarang kakak2 i akan ketawa bila cerita pasal tu....

2)Masa i di Universiti Putra Malaysia 2 kali i menari untuk tarian india, pertama masa Malam Seri Perdana, dan kedua masa Malam Kebudayaan dan Kesenian Putra...uols nak tau dah la menari tak pakai baju...sangat malu oke..i yang x pandai menari ne berlatih seminggu je untuk mahirkan...alhamdulillah...berjaya....sangat pengalaman sebab kan semua yang tengok tu kaum india...haha....tapi sangat best....walaupun i tak berbaju...nasib tak kene banned sebab bukak baju kan...hahaha....

ne masa rhearsal jek...teka i mane....haha



Masa ne i dengan MC majlis....



3)Ne masa dah keje, i bergaduh dengan sorang india ne, huh, padahal x de benda pon, tapi sebab dia i kene pindah ke seremban, sangat sedih...tapi x pe la...itu buat i lebih kuat kot....apepun i ingin mengucapkan selamat hari deepavali buat yang menyambutnya....

Saturday, November 10, 2012

Welcome To The World Kitties...

Salam readers, dah lama rasanya i x update blog kan..bukan apa busy sikit kan..apepun i nak ucapkan selamat datang kepada anak-anak kucing i yang comel-comel belaka walaupun dayang senandung katanya...hahaha..kau hader?? apepun korang pernah tengok tak saat kucing nak beranak.. apa yang menariknya i tengok ok.. mesti korang rasa teruja kan..haha..walaupun i memang ada background dalam bidang haiwan ni, tapi i hanya x de lah sampai nak membidankan kucing tu kan..nama kucing i adalah lumina..nama grand kan?? hahaha...ok korang, apepun enjoy ya gambar-gambar di bawah.. daaa...

 Lumina dah mula tak selesa..cepat2 i cari kotak..

 macam sakit sangat dia meneran bagai..

 pling!! dah keluar seekor...

 ni nama dia citam..

 Pling lagi!! dah 2 ekor!!

 uri dia..

tadaaa... dah 3 ekor..tu je.. hehe
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...