Followers

Tuesday, November 13, 2012

Repost : Happy Diwali



Salam readers, ape khabar..sihat kan...hehe...oke berbalik kepada tajuk entri oke...i ade kenangan untuk dikongsi bersama uols...


1)Masa tu usia i 6 tahun kot...i demam dan i bersama mak dan kakak i pergi ke klinik kesihatan Bahau untuk mengambil ubat, masa tu tunggu giliran, tunggu punya tunggu nama i pon dipanggil, dengan rasa yakin i pon pergi masuk, tetapi rupenya bukan nama i dipanggil, tapi nama LETCHUMI...haha...i pon berani pulak kan nak masuk sensorang padahal baru 6 tahun kan...sangat kelaka oke...samapi sekarang kakak2 i akan ketawa bila cerita pasal tu....

2)Masa i di Universiti Putra Malaysia 2 kali i menari untuk tarian india, pertama masa Malam Seri Perdana, dan kedua masa Malam Kebudayaan dan Kesenian Putra...uols nak tau dah la menari tak pakai baju...sangat malu oke..i yang x pandai menari ne berlatih seminggu je untuk mahirkan...alhamdulillah...berjaya....sangat pengalaman sebab kan semua yang tengok tu kaum india...haha....tapi sangat best....walaupun i tak berbaju...nasib tak kene banned sebab bukak baju kan...hahaha....

ne masa rhearsal jek...teka i mane....haha



Masa ne i dengan MC majlis....



3)Ne masa dah keje, i bergaduh dengan sorang india ne, huh, padahal x de benda pon, tapi sebab dia i kene pindah ke seremban, sangat sedih...tapi x pe la...itu buat i lebih kuat kot....apepun i ingin mengucapkan selamat hari deepavali buat yang menyambutnya....

1 comment:

etuza said...

selamat kenal blog Amy..saya like so link bloglist dah...harap follow me back

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...