Followers

Saturday, November 10, 2012

Welcome To The World Kitties...

Salam readers, dah lama rasanya i x update blog kan..bukan apa busy sikit kan..apepun i nak ucapkan selamat datang kepada anak-anak kucing i yang comel-comel belaka walaupun dayang senandung katanya...hahaha..kau hader?? apepun korang pernah tengok tak saat kucing nak beranak.. apa yang menariknya i tengok ok.. mesti korang rasa teruja kan..haha..walaupun i memang ada background dalam bidang haiwan ni, tapi i hanya x de lah sampai nak membidankan kucing tu kan..nama kucing i adalah lumina..nama grand kan?? hahaha...ok korang, apepun enjoy ya gambar-gambar di bawah.. daaa...

 Lumina dah mula tak selesa..cepat2 i cari kotak..

 macam sakit sangat dia meneran bagai..

 pling!! dah keluar seekor...

 ni nama dia citam..

 Pling lagi!! dah 2 ekor!!

 uri dia..

tadaaa... dah 3 ekor..tu je.. hehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...