Followers

Wednesday, January 30, 2013

Geng Sampol!!





Salam readers, kali ni i nak cerita pasal geng sampol.. Apakah?? hahaha. sebenarnya macam ni.. seperti kebiasaannya Jabatan kami akan mengadakan perhimpunan bulanan untuk staff di jabatan kami. selalunya setahun adalah dalam 4 atau 5 kali diorang buat perhimpunan bulanan ni untuk mendengar amanat daripada pengarah kami dan juga berita terkini dan sebagainya. kebetulan pulak hari tu i memang free untuk datang ke perhimpunan tersebut. masa amanat daripada pengarah, pengarah ada memilih 6 orang staf yang dirasakan menunjukkan peningkatan dalam bidang kerjaya. dan antara 6 orang itu adalah i. dan i sangat terkejut kerana terpilih. tapi tak tahu lah macam mana pemilihan tersebut dibuat. tapi i rasa bertuah dan bersyukur sangat. Alhamdulillah..itu je yang mampu i cakapkan buat masa ni. tapi rasa macam besalah dengan kawan-kawan yang lain sebab rasa macam tak adil sebab pengarah bagi 6 orang je. yang penting lepas tu i diusik oleh rakan-rakan sebagai geng sampol sebab dapat sampol daripada pengarah.. hahaha.. apepun itu kenangan termanis untuk permulaan 2013 ini. harapnya kenangan manis ini akan berterusan untuk tahun 2013 ini. Amin..

1 comment:

penchuri hati said...

tahniah ...kekalkan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...