Followers

Wednesday, July 31, 2013

Sahur bersama..

Salam readers.. alhamdulillah dah masuk hari ke 23 kita berpuasa. . Btw semalam housemate I , ehsan dah start duduk rumah sewa I ni.. dia cakap nak letak barang aje semalam.. tup tup dia terus nak duduk rumah ni. I pun dengan tak kemas rumah bersepah, bilik air tak bercuci, sangat lah malu sebenarya.. tapi takkan nak cakap x boleh kan.. redha je lah. Malam tu jugam I cuci bilik air semua.. hahaha.. pagi ni sahur sama2 lak. Alhamdulillah.. walaupum megi goreng je kata kau tetap besyukur.. hiks. Ok lah uols. . Nak solat subuh pulak ni.. daaaa...

2 comments:

haikal said...

hello!!!!!!!!!!! mana button OLDER POST??? sila buat yer..hiks

Amy Mraz said...

kan ada belah kanan.. yang sejarah tu.. choi!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...