Followers

Wednesday, August 21, 2013

Lain Hulu Lain Parang..

Lain Dahulu Lain Sekarang kata kau.. ahaks. bagi korang yang kenal i dulu mesti macam kagum dengan i kan.eh.. memuji diri sendiri pulak. dulu gemuk sekarang kurus. eh kurus ke kau.. hahaha.. apepun entri kali ni i nak cerita pasal bagaimana i boleh menjadi seperti ini. bila orang tanya je i akan cakap susah hati kot. tu yang kurus tu. hahahah.Sebenarnya dah lama i nak buat entri ni, tapi i macam takut sikit sebab nanti orang cakap i riak.. nanti tetiba je jadi balik macam dulu nanti orang ketawakan i.. hahaha.. apepun sebenarnya, i nak tunjuk satu gambar kat uols..jap eh..







Nampak tak perbezaan gambar di atas dengan yang terkini tu.. sebenarnya bukan senang i nak jadi macam sekarang ni. banyak benda yang perlu i korbankan. makanan terutamanya. nak tahu tak sape idola i masa tak berapa nak kurus dulu, ia adalah kawan i masa i belajar kat UPM dulu dan juga Aizat yang popular dengan lagu hanya kau yang mampu tu..bila i tengok balik dulu-dulu tu memang serius rasa macam nak nangis sebab tengok betapa gemuknya i dulu. tapi mungkin ada hikmah disebalik apa yang terjadi. mesti lah uols tengok gambar kat atas tu cakap wow, kurusnya, tapi uols tahu tak macam mana i buat sehinggalah berjaya turunkan berat i tu, banyak benda i kena buat espcially kena jaga makan.i dengan makanan tak dapat dipisahkan tau..haha..tapi tu dulu, sekarang i dah lebih bijak memilih jenis makanan yang sesuai dengan i. i harap uols mendoakan i terus kekal sihat dan kurus je..boleh?? hahaha...Mungkin lah korang akan cakap, erm.. nak riak lah tu. sumpah i tak pernah riak. ada jugak yang cakap i ni obses sangat nak kurus, tidak lah macam tu, cuma i rasa dah tiba masanya i kekal langsing seperti sekarang, ahaks. daaa..

3 comments:

mujahidah maisarah said...

gila ahh..nmpak sgt perbezaan nieh. btw,tahniah dapat menguruskan diri.heee

Amy Mraz said...

Thanks Awak!!

penchuri hati said...

apapun jasad kita, yg penting hati kene baek,ikhlas... ")

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...