Followers

Thursday, August 15, 2013

Misiku Kuza? Part 1

Salam readers. eh kenapa tajuk entri hari ni macam semacam je.. hiks.. sebenarnya selain daripada misi 60 kg i yang tak terlaksana walaupun dah 2 tahun kan. ada satu lagi misi i tahun ni. misi mencari housemate!! hahaha.. maksud i tu misi mencari housemate tu bukan soulmate ya. maklum lah i ni masih belajar lagi so tak terfikir pun nak kawen bagai.. hahaha.. apepun ni merupakan kali pertama i bertindak berani dengan membenarkan orang asing untuk duduk serumah dengan i dalam rumah banglo i ni.. hahaha.. disebabkan kos sara hidup yang agak tinggi sejak kebelakangan ini, i rasa i perlu mencari housemate untuk rumah i ni. yelah kau duduk sorang dalam rumah yang besar gedabak tu kan. kau mampu ke.. hahaha.. lagi satu i pun boring duduk sorang2. bila dah duduk bertiga ni ada la sikit mood memasak ke.. hehehe... so masa bulan puasa hri tu lepas bangun tidur i terus pergi opis dan buka iklan mudah tu terus iklankan bilik untuk di sewa. adalah beberapa orang yang call dan sms nak tengok rumah. alhamdulillah lah dah dapat 2 orang. sewa murah je 200 sebulan campur bil api bil air astro dan internet. yang penting ada internet ok. senang lah i nak layan youtube ke kan.. hiks.. tengok lah gambar kat bawah ni. kalau korang tengok mesti nak sewa kan. hahaha.. nanti i cerita pulak macam mana i boleh dapat housemate i itu.. daaa...





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...