Followers

Friday, August 16, 2013

Misiku Kuza Part 2




Salam readers, nak dijadikan cerita sila baca episod satu ok.. i pun iklankan lah kat Mudah yang i nak cari housemate. disebabkan bilik i tu ada 2 lagi kosong memang nak 2 orang lah kan.hari pertama i iklankan ada lah 2-3 orang call. i pun angkat je dan jawab masih kosong lagi. malam tu ada sorang budak ni nak tengok rumah tu. i pun dengan gigih pergi ambik kat KPJ sebab dia tak tahu jalan kan. dia tengok rumah dia cakap ok. sewa i bagi 200 je pun. pastu dia cakap ok lah sebab lepas raya dia nak masuk. nama dia Kamal dia kerj akat firma guaman katanya. esoknya sorang lagi call cakap nak tengok rumah. tapi lepas berbuka. tapi ada sorang lagi abang ni cakap nak tgk petang tu jugak lah. i dah serba salah sebab dia sangat berminat nak sewa. tapi disebabkan dah janji dengan budak sorang lagi tu. i terpaksa tolak abang tu. lagipun abg tu kerja kat Kuala Pilah. Nampak macam sesuatu di situ sebab dia duduk kuala pilah sewa je lah kat pilah kan.. apapun malam tu lepas buka budak ni datang tengok dan terus setuju dan bayar deposit. dia cakap nak masuk minggu depannya. ok.. nanti i cerita kisah kelakar pulak k.. daaaa... 




4 comments:

haikal said...

saya sudah membacanya...sekian.terima kasih..hiksss

Amy Mraz said...

Tq kak ton.. hehehe

Amy Mraz said...

Tq kak ton.. hehehe

penchuri hati said...

sy pun sudah membacanya :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...