Followers

Tuesday, August 20, 2013

Misiku Kuza Part 4

Salam Readers, nak dijadikan cerita, bila kamal tak jadi masuk, i pun iklankan kat Mudah pasal bilik kosong tu. ada 2 orang yang call tanya nak tengok rumah. i pun terima je lah sape yang masuk dulu kan. lagi sorang ni nama dia Abang Adha. Dia keje kat Senawang. dia cakap sebelum ni dia berulang dari Nilai ke Senawang. So bila dia dah setuju i mintak deposit sikit untuk memastikan dia sewa bilik tu lah kan. I sebenarnya serba salah jugak sebab sebelum ni tak pernah duduk serumah dengan orang yang i tak kenal. tapi disebabkan terlalu bosan duduk sorang-sorang kat rumah tu, i rasa dah tiba masanya untuk i cari housemate. hiks. ye lah rumah tu pun besar kan. 

Ini Abang Adha yang nak masuk bulan 9 nanti..


Buat masa sekarang ni memang dah penuh lah rumah tu.. Alhamdulillah. i harap diorang tak de masalah untuk duduk serumah dengan i.. cuma semenjak dua menjak ni housemate i tu macam lepas balik kerja je terus duduk dalam bilik, tak keluar2.. i macam pelik pulak sebab sebelum ni dia keluar je. i dah risau.. hiks.. i fikir mungkin dia penat, mungkin dia rasa dia conquerer tv kot bila tengok tv.. tapi i rasa macam tak adil pulak kalau i je yang tengok tv kan. bayar sama2.. huhu.. apepun i akan update semula pasal diorang ek.. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...