Followers

Saturday, August 24, 2013

Rumah ku syurga ku..

Salam readers.. lupakan seketika pasal kisah sedih I semalam.. hiks.. korang suka tak kalau rumah korang cantik macam ni..
Mesti suka kan.. tapi itu hanyalah impian I sahaja.. sebenarnya ni rumah contoh je.. tapi harga dia ya ampun.. tak mampu kak ton rasa.. bukan susah nak cari rumah sekarang.. tapi sebab duit tak de. Kalau duit ada senang nak cari kan. Hiks.. apapun I masih mencari rumah yang sesuai. I sebenarnya suka rumah yang bertanah. Tapi sejak kebelakangan ni I macam suka rumah ala2 apartment gitu..
Cantik sangat design dia buat kan.. 
Yang ni pulak design dalam bilik.. siap 2 tingkat lagi..
Suka design macam ni.. simple aje..
Yang ada anak2 sesuai la kot macam ni..

1 comment:

mujahidah maisarah said...

iqa ada jugak impian nak beli rumah lawa cenggini. tpi tunggu dah besar la gamaknya.ahaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...