Followers

Thursday, August 8, 2013

Salam Lebaran

Salam readers, buat apa tu, tu tak lain tak bukan, makan ketupat dan rendang lah tu kan?? tak pun makan lemang kan?? hahaha... apepun Alhamdulillah.. akhirnya kita semua meraikan kemenangan kita selama sebulan berpuasa kan.. so sape rasa nak balas dendam sila makan dengan banyak di hari raya ini..hahaha.. apepun sebelum i meneruskan celoteh i yang panjang lebar ni, izinkan i untuk memohon ampun dan maaf kepada semua blogger yang i kenal, yang i tak kenal, sepanjang i berblogging ni.. sejak tahun 2008 kalau tak silap i.. apepun kita kosong kosong ong ong ong : ). sempena hari raya yang mulia ini i nak konsi 5 Terbaik Raya.. apakah itu?? mari kita lihat di bawah ini.. :) 

 












  • Suasana Hari Raya - Elina dan Anuar Zain
  • Sesuci Lebaran - Dato' Siti Nurhaliza
  • Pulanglah - Aishah
  • Ku Pohon Restu Ayah Bonda - Mamat
  • Halaman Asmara- Awie dan Ziana Zain



ok uols..tu antara 5 yang i plaing suka..anda pula bagaimana.. kalau nak dilistkan semua je i suka..hahaha..tapi bila mintak 5 tu je la yang i boleh bagi..apepun i nak ucapkan selamat hari raya kepada uols dan bergembiralah di hari raya ini.. tapi jangan nak gembira sangat..beringat-ingatlah ya..ok bye uols...




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...