Followers

Tuesday, August 6, 2013

Warna Warni AidilFitri...

Salam readers, hari ni i nak cerita pasal kaler baju raya i setiap tahun.. seingat i lah, sejak dari dulu kami sekeluarga memang suka pakai baju sedondon katanya, ala-ala boria gitu kan..haha..memang kelaziman setiap tahun tu kami akan sibuk memilih material dan warna..bajet retis lagi kan..haha..cuma tahun ni je i tempah kat Jakel sebab murah..antara kaler baju yang pernah kami cuba adalah seperti di bawah.. sila lihat di bawah ya..:)

2013
Tema : Kuning Beli dah siap katanya
Baju dia lebih kurang macam ni lah..nanti kang kalau tunjuk x suprise..hehe)
Sumber Gambar : Encik Google :)


2012
Tema : Kelabu 
Designer : Tempah kat Jakel
Sumber Gambar : Encik Google :)

2011
Tema : Merah Mak Ngah Komtemporari Tajuk kau tak tahan
Designer : Jimmy Palikat  ( Tailor Kegemaran i)




2010
Tema : Ungunya Cinta
Designer : Victor, Seremban
(Baju ni dapat free masa Perarakan maulidur Rasul) :) 




 2009
Tema : Hijau Lumut di Tasik Madu
Designer : Beli dah siap



2008
Tema : Hijau Pucuk Pisang Nangka
Designer : beli dah siap jugak

2007
Tema : Pink gitew!!
Designer : Beli kat Depan Tesco Melaka
Maaf gambar dah hilang :(

2006
Tema : Ais Krim
Designer : Tempah kat Brass Max
Gambar tak de 

2005
Tema : Biru
Designer : Brass Max
Gamabr takde jugak

p/s: sebenarnya kan yang gambar tak de tu dulu sebab tak de kamera..haha, so tak de la gedik sangat nak ambik gambar bagai kan..hehe..

1 comment:

haikal said...

gemok sgttt baju hijau!!!!!!!!!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...