Followers

Thursday, September 5, 2013

Pencuri!!!!




Salam readers...diorang selalu tanya bila tengok status facebook i.. nampak sangat ke kalau i sedih ke hepi ke?? ahaks. sori, i tak pandai nak tutup rasa sedih atau hepi tu kot sampai diorang perasan.. hahaha.. apapun i cuma nak bagi lirik lagu ni dan juga tanda terima kasih kepada si dia.. thanks sebab boleh terima i seadanya. :) 

Jangan tinggalkan auramu
Di sekelilingku
Ia membuat aku termimpi
Mimpikan kita
Jangan biarkan wangianmu

Mohon memahami

Ia melekat di hidung
Yang memenuhi
Di setiap sudut mindaku
Kan ku curi hatimu

Menyamun senyummu

Kan ku culik cintamu
Macam ku larikan lirikmu
Kau tak perasan aku sukamu
Dari dulu lagi
Kau simpan hatiku
Dari Darjah Satu
Darjah Satu
Jangan senyum bila di depanku

Fokusku tergendala

Kau memaksa aku menutup mata
Tak sempat tutup telinga
Bila kau tertawa
Kan kukembalinya padamu nanti

Bila kita berjanji

Tuk sehidup semati
Kan ku curi hatimu

Menyamun senyummu

Kan ku culik cintamu
Macam ku larikan lirikmu
Kau tak perasan ku sukamu
Dari dulu lagi
Kau simpan hatiku
Dari Darjah Satu
Darjah Satu
Dari Darjah Satu
Aku suka kamu

p/s: thanks sebab sudi terima i :) inikah cinta?? ahaks .. mode: gedik




2 comments:

mujahidah maisarah said...

tu gmbar mesti hadiah dari dia kan..hewhew

penchuri hati said...

") untunglaaaa ..... smg 24jam 7hari 365hari bebahagia... jgn lupa kad jemputan... nak gak rs nasi kenduri tuanpunya blog...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...