Followers

Tuesday, September 17, 2013

Pindah Randah Lagi ke??

Salam readers, apa?? i kene pindah lagi?? yer.. hakikatnya memang pun i kene pindah lagi.. maksud i..

Kene pindahkan barang je.. ahaks.. ye lah sejak ada housemate ni, macam-macam barang nak kene bawak untuk keselesaan kami bersama. sampai periuk belanga pun kene bawak kot. hahaha... i jenis yang tak boleh tengok rumah bersepah, pantang tengok habuk, mulalah nak berkemas sana sini. agaknya terikut perangai ayah i kot yang suka sangat berkemas. ahaks. ok i ada lah snap beberapa gambar untuk tatapan uols sejak duduk dengan housemate. Syukur ya sebab osmate i semua baik2.. hiks..


 Nasi Goreng Sardin 


Laksa..


Mee Goreng

Kupang katanya..

Ayam sambal dengan Sayur Kacang Buncis..


Alhamdulillah, apa yang i masak kami makan sama-sama walaupun rasanya tak la nak sedap sangat kan. bujang la katakan. ahaks.. ok uols.. daaa... 

3 comments:

Sura Mohd said...

untungnya ada housemate yg rajin cam AmyMraz ni...
*Salam Ukhwah dari kak sura:)*

Amy Mraz said...

hehe.. x de la rajin sgt kak.. hehe

Harith Iskandar said...

ehe bujang biase la, kalau xreti masak bkn bujang namanyerrr :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...