Followers

Thursday, October 31, 2013

Kalau dah sayang..cocok je lah kan!!


Salam readers, orang cakap kalau dah sayang, lautan api pun sanggup di renangi.betul tak korang??








aku pun tak tahu nak cakap macam mana dengan perhubungan kami ni. memang sangat baru, tapi rasa macam dah tak mesra dah. tak tahu nak salahkan siapa. dan aku rasa aku kot yang salah. semua yang buruk pun memang aku yang silap. So, kali ni aku tertarik dengan satu lirik lagu ni. entah kenapa asyik bermain di benak ni.. 


Kalau jodoh tak ke mana 
adinda idaman kanda

Kalau jodoh tak ke mana
kekanda idaman dinda

Biar gelap alam maya
ku cari dinda baru jumpa

Biar gelap alam maya
ku cari kanda baru jumpa

Mengapa merindu sayu
adinda ku tunggu-tunggu

Mengapa merindu sayu
kekanda ku tunggu-tunggu

Walau aral datang menghalang
dinda rindu tetap ku sayang

Walau aral datang menghalang
kanda rindu tetap ku sayang

Kalau jodoh tak ke mana
adinda idaman kanda

Kalau jodoh tak ke mana
kekanda idaman dinda

Biar gelap alam maya
ku cari dinda baru jumpa

Biar gelap alam maya
ku cari kanda baru jumpa

Janganlah termenung-menung
kekanda pujaan kalbu

Janganlah termenung-menung
adinda pujaan kalbu

Bagai pinang dengan tampuknya
dinda cincin kanda jarinya

Bagai pinang dengan tampuknya
kanda cincin dinda jarinya

Kalau jodoh tak ke mana
kekanda idaman dinda

Kalau jodoh tak ke mana
adinda idaman kanda

Biar gelap alam maya
ku cari kanda baru jumpa

Biar gelap alam maya
ku cari dinda baru jumpa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...