Followers

Thursday, October 31, 2013

Tahniah Kamu!!

Salam readers, walaupun tak berkaitan sangat post ni dengan aku, tapi aku nak ambik kesempatan nak ucapkan tahniah kepada my bff, Hazrin sebab dapat tempat ketiga dalam acara Pertandingan Tarian Sekolah Menengah Peringkat Negeri Pulau Pinang 2013. Tak sangka, sekolah diorang baru je first time masuk pertandingan. tetiba dah dapat no 3 kot. Alhamdulillah, tak sia-sia usaha diorang kan. Btw, tahniah diucapkan kepada sahabat aku ni...




Cerita pasal tari menari ni, aku pun pernah lah jugak menari kan walaupun yang hado kata kau.. haaha.. yang penting menari  bukak baju tarian India kau!! sangat malu lah kot. masa tu tengah bam bam.. hahaha.. kalau uols nak tengok boleh tengok video kat bawah ni!! cuba teka aku yang mana.. hahahaha



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...