Followers

Monday, November 4, 2013

Episod Cinta: Part 1




Salam readers, apa khabar.. semua orang ingin di cintai dan mencintai bukan?? wah.. mukadimah ko.. hahaha.. apapun aku just nak cakap yang aku pun manusia dan berhak untuk mencintai dan dicintai. cuma aku kadang-kadang tak berapa nak faham episod cinta aku ni. kadang-kadang rasa gembira, kadang rasa sedih, kadang rasa tak dihargai, kadang senyum sorang-sorang. memang macam tu ke rasanya?? anyone?? hahaha..erm.. salah ke kalau aku nak bahagia walaupun kadang-kadang aku rasa bahagia tu mungkin tak lama, tak kekal. aku nak rasa dihargai dan rasa selamat ketika bersama dia? boleh ke? semua benda ni asyik bermain di fikiran aku je. rasa macam nak meletup jantung ni. Kalau orang lain boleh bahagia kenapa aku tak? aku terima apa sahaj yang bakal terjadi. tapi di sudut hati kecil aku inginkan seseorang yang boleh terima aku seadanya, hargai apa kekurangan aku. aku tak mintak pujian, cukuplah sekadar menghargai erti sebuah cinta daripada aku. sekian terima kasih. 

"Friends can help each other. A true friend is someone who lets you have total freedom to be yourself - and especially to feel. Or, not feel. Whatever you happen to be feeling at the moment is fine with them. That's what real love amounts to - letting a person be what he really is."

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...